Lekdate...

2007-10-02 - 18:58:40

Idag har jag varit på banken & pratat pensionsparande...
Inte fullt så kul men nu är det gjort iallafall ...
Elias var hos Frida & Tomas under tiden & Lekte med Tuva !!!
Blir trött av att ha så roligt...
Elias somnade innan vi hann ut ur Ludvika =)

image68

Gullungar.....
(Var in och plockade bilderna från Frida´s Blogg)


image69




Cissi & Engla kom och hälsade på oss en stund oxå... Engla har blivit så stor... kryper runt på golvet och försöker resa sig mot precis allt =) Elias passade på att sova mer än halva tiden dom hälsade på...
Men efter ett tag vaknade han och skulle vara med och leka ...

image70

.... Engla ....

Nu sover lillen iallafall.... Fredde är och hämtar mat åt oss ... Pizzakväll =)
Orkar inte laga nån mat.... Ska slänga oss i soffan och kanske börja kolla igenom nån Desperate Housewifes Box!!!!!

Kram & Godnatt ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin