Isättning av bilbarnstol...

2007-10-01 - 16:36:28

Igår köpte vi ju en ny bilstol till Elias men eftersom det regnade precis hela dagen så fick den stå i hallen och vänta bättre väder.... Idag på förmiddagen var jag ut och städade ur bilen från all välling jag spillde tidigare...,
Elias satt med i vagnen!!!
Provade att sätta i bilstolen själv men kom bara halvvägs sen gav jag upp, det är inte det lättaste att fundera ut hur allt ska vara... Fick ringa efter Elias Farfar som kom och hjälpte mig med stolen...
Nu så sitter stolen där den ska och där får den sitta tills det är dax för nästa stol =)

Idag har jag börjat plocka ur våran skrubb som är full i jackor, skor, väskor m.m.... och det är inte lite grejer...
Ska försöka rensa ur så mycket som möjligt... Man använder ju iallafall inte allt längre !!!!
Får väl se hur mycket jag lyckas slänga....
Det är iallafall ett projekt som kommer att ta några dagar.... !!!!


image65

Våran lilla Gullunge.....



Kommentarer
Postat av: Millla

JAG VIIIIIST FAN SAMLAR MAN PÅ SIG MASSA SKIT !*skrattar*

2007-10-01 @ 19:11:45
URL: http://lillamillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin