Hemma om dagarna igen =)

2007-10-22 - 08:58:37

Här hemma har det väl inte hänt så mycket sen sist.. Jag har jobbat klart mina två veckor nu !! Har varit kul att göra nånting annat men skönt att vara hemma med Elias igen ... Förhoppningsvis kan man dryga ut föräldrardagarna lite om det blir lite extra jobb ibland.. Vill ju vara hemma med Elias så länga som möjligt...

Helgen har vi väl mest grejat lite ute.. Hämtat ved så vi kan elda nu när vi äntligen har fått insatsen till öppna spisen installerad !! Fredde fick nåt ryck i går och sågade ner lite träd här ute... Det är MÅNGA träd som ska bort ...

Elias har haft feber i några dagar fast han har inte varit speciellt gnällig för det, sovit lite oftare bara !!
Vi har legat på soffan och kollat klart på Desperate Housewifes Boxen =) Nu är det dax att beställa Säsong 3.

image76

Dragkamp mellan Pappa & Elias ....

image77

Jag tror lillkillen vinner den här gången =)

Annars är det som vanligt, Full rulle här hemma... Elias har börjat ta sig framåt både smidigare och snabbare...
Ligger sällan kvar på täcket vi lägger ner honom på... En liten stund senare är han nån helt annanstans =)

I veckan ska vi väl försäka hälsa på alla vänner som vi inte alls hunnit med den senaste tiden ...
Måste se hur stora alla barnen blivit ...

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad kul att ni kikade förbi idag =) Elias blir så stor... Stackarn. Engla skrämmer ihjäl honom ju! Ha det gött. Puss & Kram

2007-10-22 @ 17:32:48
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin