Endast lilla jag är vaken

2007-10-26 - 21:19:47

Att sitta hemma själv såhär är ju inte något jag uppskattar direkt.... Fredde är på taklagsfest i stan, mörkt och kallt är det, Elias ligger och sover.... Endast lilla jag är vaken här hemma!!
Nej att vara själv är inte alls kul... Jag är en sällskapsmänniska och lämnar man mig ensam allt för länge blir jag lätt lite uttråkad och tycker gärna lite synd om mig själv oxå =)

Idag har jag beställt lite roliga saker till Elias rum... Vi ska byta rum sen nångång i vinter hoppas ja så då får jag göra om helt i hans rum =) Läääängtar !!!

Nej nu ska jag gå upp och kika lite på tv igen sen är det väl lika bra att försöka sova... När jag vaknar är ju älsklingen hemma igen =)

Puss & Kram & GodNatt

image83

Kommentarer
Postat av: Milla

Så där klar med din sida =) Hoppas du blev nöjd?
Kram på er !

2007-10-30 @ 11:25:53
URL: http://lillamillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin