Våra Underbara Katter ...

2007-11-08 - 19:28:56


Ville bara skriva lite om våra missar som springer runt här hemma

Vissa dagar känns det som jag inte gör annat än springer och öppnar dörren åt katterna... 2 in 1 ut ....
Så kan det hålla på hela dagarna ibland.... Är det även en sån dag då Elias inte alls är glad är det lätt hänt att allt springande blir en ANING  irriterande ... Jamande för att få all uppmärksamhet & självklart är det absolut roligast att jaga varann inne ...helst i fönstret bland grejer som säkert inom kort kommer fara ner i golvet och gå sönder !!

image92
Missy

Sen framåt kvällen kommer dom underbara små liven upp till oss i soffan och myser... Tre keliga små missar!!
Om Fredde är borta så finns dom där och håller mig & Elias sällskap...
Missy är även världens bästa om man känner sig nere... !!!

image93
Bella & Rocky

Även dessa dagar när ni verkligen kan gå mig på nerverna så älskar jag dessa katter hur mycket som helst ...
Våra mysiga underbara älsklingar ....


Kommentarer
Postat av: Frida

Känner precis likadant för mina 3 vildingar. Dom går mig på nerverna ibland men man älskar dom såå mycket ändå :) Åh va söt bilden var på Bella & Rocky som bebisar :) Goingar

Kramar i massor

2007-11-13 @ 09:26:57
URL: http://missloka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin