Underbara barn

2007-11-11 - 19:48:32
Tänk att man kan älska en människa så mycket !!! Att älska någon utav hela sitt hjärta räcker inte till om man ska förklara kärleken man känner till sina barn !!! Det är verkligen någonting alldeles speciellt ....
Livet har verkligen förändrats och jag har verkligen förändrats sedan jag fick veta att lilla Elias fanns i min mage... Man har helt andra prioriteringar och att Elias mår bra och är glad är det som verkligen betyder nåt !!!

image94

Mamma & Pappa Älskar Dig Elias !!!


Promenad till Morfar blev det idag ... En tur till Saxdalen & lite urstädning hann vi oxå med....
Börjat kvällen med Tacos & Desperate Housewives..... Fortsätter med film på projektorn och ostbågar !!!
I morgon blir det nog en tur in till stan ...Hoppas att det inte är så kallt,
jag är alldeles för frusen av mig för att bo i det här landet egentligen ..
Helst skulle jag vilja sätta på mig täckbyxor och täckjacka när jag ska ut =) Fast det är nog lite väl tidigt för det nu !!
Skönt att man slipper ut tidigt på morgonen och skrapa rutor iallafall ...


image95

Dom viktigaste i mitt liv !!!

image96

Charmtrollet !!!


Nej nu är det dax att bädda ner sig i soffan igen ..
Börjar känna mig som en isbit ....
På med filmen & fram med ostbågarna !!


image98

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin