SNÖ...

2007-11-08 - 17:37:41

Ja i morse när man kikade ut såg det ut såhär från vårat fönster.....

image90

- 3 hade vi.... Brrrr va kallt !!! Hade inte alls nån lust att sätta mig i en iskall bil .... Men idag skulle vi träffa tjejorna hemma hos Cissi & Engla =) Elias somnade bara en timme innan vi skulle åka och låg självklart fortfarande och sov när Tessa & Mathilda kom .... Sen kom Milla med barnen då var det dax att väcka lillen & åka  ...

Mycket barn, skvaller & föräldrarsnack vart det .... Cissi bjöd på fika så det blev mycket bullar och kex bland leksaker och barn =) Alltid lika trevligt att träffas med barnen är det iallafall... Måste vi göra oftare. . .

image91

Ett kort lyckades jag få med allihopa

TACK MAMMA för den fina presenten som du smugit ner i skötväskan =)
Den kommer väl till användning =)


Ska busa lite till med Elias innan det är dax att sova!!

Kommentarer
Postat av: Milla

Tack för dig i dag , det va trevligt att träffas, borde ske oftare =)
Klart du ska ha 5 ungar det kan ju inte va så jobbigt enligt vissa. *skratt*
Kram i massor

2007-11-08 @ 19:49:02
URL: http://lillamillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin