Freda´Kväll ....

2007-11-16 - 19:19:39

Då var det helg igen ... Inge Tacos blev det idag, jag som var så sugen =(
Men varma mackor och Idol blir det... =) Eldar för fullt gör vi här hemma... så mysigt med brasan sen är det ju sååå skönt att kunna gå runt i shorts och t-shirt bara =) 

Elias rum börjar bli klart nu, ska sätta upp dom sista grejerna i morgon !!
Lägger kanske ut bilder sen... Just nu har vi INGEN kamera här hemma... Den nya vi har beställt har inte kommit än & våran andra digitalkamera har vi lånat ut till Fredde´s lillebror...
 
I morgon ska vi nog åka till Elias morfar och hälsa på ...jag ska kika igenom massa kartonger med grejer sen jag var liten.. kolla efter lite böcker & annat som Elias kanske kan använda...


Nej nu ska jag väl gå och göra mina varma mackor =)

Elias & Fredrik Ni betyder Allt för Mig !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin