. . . . .

2007-11-22 - 17:55:49

Idag har vi inte gjort så mycket ... Va ut på promenad med Lias en vända på förmiddagen.
Sen åkte vi till Farmor & Farfar i Saxdalen .... Farmor hade varit i Ullared och handlat massa saker till Elias !!
Massa kläder och en ny åkpåse =)

I morgon blir det Tacokväll till Idol =)
Hoppas verkligen att dom som förtjänar att stanna kvar får vara kvar ...
Mer än så komenterar jag inte den här gången =)

I morgon ska jag försöka masa mig upp och följa med Cissi & Engla till kyrkis...
Jag är lite trög att få igång på förmiddagen men den här gången ska jag ta mig i kragen och följa med =)

Nej nu är det läggdags för lillkillen ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin