Ljusslingan

2007-12-13 - 15:30:11


Idag bestämde jag mig för att jag äntligen skulle sätta upp våran ljusslinga ute...
Bättre sent än aldrig =)

Självklart testade jag INTE om allt fungerade innan jag ställde mig och satt fast denna slinga..
Så efter mycket krånglande och stelfrusna fingrar så var jag äntligen klar....
Satt i kontakten och ingenting hände... Totalt trasig är den ....
Det är bara att konstatera att den här slingan kommer inte att lysa igen....
Så nu måste vi iväg till helgen och köpa nåt nytt att ha ute istället.

Saker ska bara fungera !!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Har du kollat så att det inte bara är en lampa som gått sönder. Kram Bättre lycka nästa gång.

2007-12-13 @ 16:49:47
Postat av: Cissi

Darling! Om det är till nån tröst, så är jag precis lika "smart" =)
Puss på er

2007-12-13 @ 19:30:23
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin