Julafton...

2007-12-26 - 20:38:10

Så har julhelgen passerat...

Elias fuskade lite och öppnade en julklapp redan kvällen innan julafton =)

         

På Julafton var Elias ivrig att komma igång tydligen, Kl 5 vaknade han han och skulle absolut upp..
På förmiddagen var vi ut och tomtade på två ställen ..
Sen var det dax att ta sig hem för att börja med julmaten..
Att laga mat är väl inte min grej men jag hade stor hjälp från min mamma så det gick bra endå...

Efter att ha ätit alldeles för mycket mat så var det dax för julklappsutdelningen...
Halva vardagsrummet var fullt i paket & 90% var till Elias....
En bortskämd liten krabat =)
Tomten kom & Elias tyckte faktiskt det var jättekul... Vart hur glad som helst...
Vart t.o.m. lite ledsen när det var dax för tomten att gå igen =)

Några bilder från våran julafton.....





        





       


Rolig Tomte =)
 

   
Lite trött, men lite Leksaker orkar man alltid med =)


Såhär stod Mormor större delen av kvällen =)


Efter en lååång dag somnade vi ganska tidigt ...
Dagarna efter består nu mest av att undersöka alla nya leksaker ...

    

Snön försvann ju så nya pulkan fick vi prova på hallmattan =)
Det gick ju det oxå

Idag har vi varit till Saxdalen och ännu en gång ätit lite julmat
Börjar redan lessna så i morgon blir det nog Pasta & Köttfärssås istället !!

Ska väl försöka komma iväg på mellandagsrea oxå nån dag framöver


TACK
till alla som har spenderat julen med oss i år...
För en riktigt rolig dag & MASSA fina & bra Julklappar

GOTT NYTT ÅR
Elias M. Familj


   


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag trodde att man skulle vara snäll när det var jul. Tack för en trevlig jul.

2007-12-27 @ 17:13:15
Postat av: Frida

Hej gumman! Åh vilka fina kort från julafton :) Sååå söööt Elias är :) Har pratat lite med folk och lördagen den 19 verkar passa för inflyttningsfesten. Men vi kan ju tala mer om det när vi ses! Puss & Kram så länge

2007-12-27 @ 17:14:59
URL: http://missloka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin